Garantie


Kapotte en/ of beschadigde producten
Wij leveren alle producten functionerend, compleet met de officiële verpakking, eventueel instructieboekje en garantiebewijs (tenzij duidelijk anders vermeld).
Wij controleren alle batterijen van de horloges die verkocht worden. In het geval dat u toch nog een product heeft ontvangen dat niet functioneert vragen wij u vriendelijk om eerst de batterij te controleren voordat u het product als kapot of beschadigd beschouwd.
In het geval dat u een product ontvangt dat niet functioneert, neem dan z.s.m. contact op met één van onze medewerkers. U kunt de producten tot 5 werkdagen na ontvangst terugsturen aan ons. Helaas kunnen wij na deze 5 dagen geen kapotte en/of beschadigde producten meer in ontvangst nemen.
Alle producten die wij leveren voldoen aan de eisen van de Europese Unie (EU).


Garantie van de producten:
Alle verkochte producten van Horloge Acties zijn producten van de beste merken en worden geleverd met de officiële garanties (tenzij duidelijk anders vermeld). Volgens de wet leveren wij garantie voor een periode van 12 maanden. De garantie moet worden geleverd door de producent (wanneer het binnen Europa is geproduceerd) of door de importeur (wanneer het product buiten Europa wordt geproduceerd).

U kunt direct contact opnemen met deze garantieverlener. De adressen van de klantenservice staan in de meeste gevallen vermeld op de garantie zelf of in het instructieboekje. Wanneer een product in behandeling is bij de garantieverlener kan dit een aantal weken op zich laten wachten voordat het product wordt gerepareerd. Ook kunt u ervoor kiezen om het product aan ons te retourneren en vragen wij voor u de garantie aan. In geval van problemen zijn wij altijd bereid u te helpen maar in geen geval kan Horloge Acties worden aangezien als originele klantenservice van het desbetreffende merk.
Garantie geldt voor eventuele fabricagefouten in het uurwerk van de horloges. De batterij, horlogeband, kast, kroon of glas vallen niet onder de garantie. Ook schade door verkeerd gebruik zoals het stoten of laten vallen van het horloge vallen niet onder de garantie.

Voor meer informatie of vragen kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice via het emailadres: info@horlogeacties.nl of telefoonnummer: +31 (0)40 - 2453100.